سلام بهونه قشنگ من برای زندگی

 

دلم برای کسی تنگ است که چشمهایش را به عمق ابی دریا میدوخت

 و شعرهای قشنگی چون پرواز پرنده ها میخواند .دلم برای کسی تنگ است

کسی که خالی وجودم را با وجود خود پر میکند و پری دلم را با وجود خود

خالی میکند دلم برای کسیی تنگ است که بیاید و به هر رفتنی پایان دهد

دلم برای کسی تنگ است که امد و رفت و پایان داد ................

کسی که همیشه دلم برایش تنگ میشود

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

عرفان
ساعت0:16---1 ارديبهشت 1391
سلام وبت خیلی زیبا بود. یه سری به من بزن و اگه از وبم خوشت اومد لینکش کن و بهم خبر بده با چه نامی لینکت کنم.
تقدیم تو


امیــــــرشـــــیما
ساعت12:33---29 فروردين 1391
ســـــــــــــــلام دوست گلم وب عالی داری به وب ماهم یه بزن راستی چت روم امیرشیما هم درست شده آدرسش تو وب دوست داشتی بیا سر بزن خوش حال میشیم

ahmad
ساعت17:47---20 فروردين 1391
میخواستم دسته گل برات بفرستم ولی دیدم تااینکه به دستت برسه پژمرده میشه

پس:

(س)از گل سرخ

(ل)از گل لاله

(ا)از گل اطلسی

(م)از گل مریم

به عنوان دسته گلی به نام(سلام)تقدیمت میکنم...



ahmad
ساعت17:46---20 فروردين 1391
میخواستم دسته گل برات بفرستم ولی دیدم تااینکه به دستت برسه پژمرده میشه
پس:
(س)از گل سرخ
(ل)از گل لاله
(ا)از گل اطلسی
(م)از گل مریم
به عنوان دسته گلی به نام(سلام)تقدیمت یکنم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 19 فروردين 1391برچسب:,ساعت 13:55 توسط سودابه | |


Power By: LoxBlog.Com